.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطیبی: آلومینیوم اراک برای پیروزی برابر نساجی باید حریف زمین ساری شود
سرمربی تیم آلومینیوم اراک در آستانه بازی تیمش برابر میزبانش نساجی در ورزشگاه شهدای ساری واکنش نشان داد وگفت: امیدوارم تیم برای کسب پیروزی برابر تیم نساجی حریف زمین ورزشگاه ساری شود.

 به گزارش شمال نیوز، رسول خطیبی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش آلومینیوم اراک برابر میزبانش نساجی مازندران افزود: بازی سختی برابر تیم نساجی مازندران خواهیم داشت، چرا که این تیم از بازیکنان خوب و باکیفیتی بهره مند است.

وی ادامه داد: نساجی با نفرات وکادرفنی خوبی که دراین فصل دارد، نتایجی که تاکنون گرفته، یکی از دلایل اصلی اون کیفیت بد زمین ورزشگاه خانگی تیم نساجی بوده و اگرنساجی در چنین وضعیتی قرار نداشت، جایگاه نساجی اکنون در بالای جدول بود.

کیفیت فنی تیم‌ها لیگ برتر را سخت کرد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه به غیر از تیمی که در انتهای جدول لیگ قرار دارد، بقیه تیم‌ها از نظرفنی در شرایط تقریباً برابری هستند، گفت: لیگ برتر فوتبال ایران، امسال لیگ سختی داریم و این به کیفیت فنی تیم‌ها برگشت می‌کند.

خطیبی در پاسخ به پرسشی در خصوص روند یکنواخت تیم آلومینیوم در لیگ امسال گفت: بازیکنان تیم ما به صورت کاملاً جدی درتمرینات حاضر هستند و رقابت کاملاً سالم و برابری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم دارند واین وضعیت بسیار ایده آل است.

وی افزود: تیم آلومینیوم اراک دراین فصل واقعاً از نفرات تیمی که یک دل، و یکدست هست واین وضعیت به روند حرکتی تیم ما کمک زیادی کرده که درجریان لیگ کم افت وخیز باشد.

وی یادآورشد: خداراشکر نتایجی هم که تا به اینجای لیگ گرفتیم، با تلاش بازیکنان و مواردی که مورد خواست کادر فنی بوده، به خوبی در جریان مسابقات انجام دادند و مدیریت تیم وهواداران تیم ما هم به خوبی از نماینده خودشان درلیگ برتر حمایت کردند.

تیم آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف میزبان خود تیم نساجی مازندران می‌رود. تیم آلومینیوم اراک درپایان هفته نهم این رقابتها با کسب ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد./مهر

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.